- Loża prezydencka na Stadionie
Narodowym została już sprzedana, ale wiąże nas tajemnica handlowa i nie mogę powiedzieć, kto ją kupił ani nawet, z jakiego jest kraju - ucina w rozmowie z
Pulsem Biznesu Robert Korzeniowski, doradca UEFA w zakresie PR i marketingu programu pakietów korporacyjnych Hospitality.
- Nie oznacza to, że prezydent nie będzie miał gdzie usiąść. Sprzedana loża to miejsce typowo komercyjne. Dla prezydenta przeznaczone jest inne miejsce - powiedział Sport.pl Robert Korzeniowski.
Sprzedaż wszystkich lóż na stadionach jest w gestii UEFA. W sumie w trakcie turnieju UEFA na pakiety biznesowe przeznaczyła blisko 60 tys. miejsc, czyli 4 proc. wszystkich miejsc na widowni. Średnio na meczu ma być około 2 tys. kibiców klasy biznes.
Średnia cena jednego meczu w pakietach to 1,7 tys. euro a meczu finałowego 6,9 tys.