Sport.pl

T-Mobile Ekstraklasa. Legia wciąż z "Królewskim"

Legia podpisała umowę sponsorską z producentem piwa "Królewskie" na trzy najbliższe sezony. Zgodnie z nią logo marki znajdzie się na koszulkach piłkarzy z Łazienkowskiej. Już w niedzielę legioniści mieli zagrać z logiem piwa na koszulkach, ale mecz z powodu nawałnicy nad stadionem został odwołany.
W niedzielę legioniści wyszli na murawę stadionu w starym modelu koszulek (nowe otrzymają pod koniec sierpnia), ale już z logiem "Królewskiego". Z przodu widniało logo "N", ale z tyłu pod numerem - logo piwa.

Producent piwa współpracuje z Legią od siedmiu lat. Obecnie jest produkowane przez Grupę Żywiec. Wcześniej producentem były Browary Warszawskie i jest promowane właśnie przez odwołanie się do sympatii regionalnych.

Legia » defensywnie na Gaziantepspor?


Więcej o: