Bogusław Leśnodorski o nowym sponsorze: Mamy już kilku chętnych

Od 2014 roku firma ActiveJet przestanie reklamować się na koszulkach Legii. - Idziemy do przodu i oczekujemy większych nakładów na sponsoring. Mamy już kilku innych chętnych - z branży ubezpieczeniowej i finansowej, są też firmy bukmacherskie - powiedział prezes Legii Bogusław Leśnodorski.


Marka ActiveJet jest obecna na koszulkach stołecznego klubu od jesieni 2011 roku. Z ActiveJetem warszawiacy zagrali w 1/16 finału Ligi Europejskiej, zdobyli dwa Puchary Polski i mistrzostwo w ubiegłym sezonie. Od nowego roku firma przestanie się jednak reklamować na koszulkach Legii.

- Byliśmy z nimi w stałym kontakcie. O tym, że przestaną być naszym sponsorem, wiedzieliśmy od dłuższego czasu. Do końca sierpnia mieliśmy zdecydować się, czy tę umowę będziemy przedłużać - mówi w rozmowie z biznes.pl Leśnodorski.

Prezes Legii podkreśla, że z dotychczasowej współpracy z ActiveJetem wszyscy są bardzo zadowoleni. - Skorzystaliśmy wiele z tej umowy sponsorskiej w tym trudnym okresie - nie ukrywa Leśnodorski. - Ale idziemy do przodu i oczekujemy większych nakładów na sponsoring. Mamy już kilku innych chętnych - z branży ubezpieczeniowej i finansowej, są też firmy bukmacherskie - dodaje.

Leśnodorski zdradził również, że klub od nowego sponsora oczekuje kwoty powyżej pięciu milionów złotych rocznie. - Oczywiście wszystko zależy od zakresu pakietu. Ale zakładamy właśnie taki nakład od sponsora - przyznał.