T-Mobile Ekstraklasa. Legia potwierdza umowę z nowym sponsorem. Z koszulek zniknie "N"

Legia Warszawa podpisze w piątek 18 listopada umowę o współpracy z ACTION S.A., która zostanie sponsorem głównym stołecznego klubu - poinformowała Legia na swojej oficjalnej stronie internetowej.
Znak marki ActiveJet, która należy do ACTION S.A. pojawi się najprawdopodobniej na koszulkach warszawskiego klubu, choć w oświadczeniu nie stwierdzono wprost, w jakiej formie Legia zareklamuje nowego sponsora.

Szczegóły będą przedstawione podczas piątkowej konfrencji prasowej. Nieoficjalnie wiadomo już, że ActiveJet zastąpi na koszulkach Legii niebieskie logo telewizji "N" należącej do właściciela klubu, grupy ITI.

Ile Legia może zarobić na "koszulkowym" sponsorze? Umowę Lecha z firmą odzieżową s.Oliver, z której nazwą na piersiach grają piłkarze z Poznania, ocenia się na 4 mln zł. Gdyby Legia zarobiła podobne pieniądze, stanowiłoby to poważne zwiększenie wpływów ze sponsoringu. Na razie najwięcej warszawski klub zarabia na nazwie stadionu. Koncern Pepsi za możliwość promowania się na Pepsi Arenie płaci co sezon 6 mln zł.

Z czym grają polskie kluby?

klubsponsor na koszulce
WisłaTele-Fonika
Lechs.Oliver
ŚląskTauron, Piast
Polonia W.J.W. Construction
JagielloniaEurocash, Wschodzący Białystok
LechiaLotos
Franciszek Smuda » musiał tłumaczyć się w prokuraturze